Thursday, September 2, 2010

50 percent

Alhamdulillah apa yang dikorbankan selama hampir 2 thn berbaloi akhir. Pokok yang ditanam sedang molek untuk dituai. Hasil tanaman yang sesuai untuk dikongsi bersama. Rasa-rasanya nak makan sorang belum tentu habis. Mari kita berkongsi dengan orang2 yang tolong menyiram & membaja sebelum ini. Hasil ini lebih nampak barakah nya bilamana kita berkongsi. Ramai yang akan dapat manfaatnya.

Tawaran 50% menjelang raya macam jualan pasar malam. Bila duduk di shopping mall nak tergelak pun ada. Kadang2 manusia ini mudah ditipu dengan tawaran 50% 60% sekalipun 70%. Mungkin juga ini rezeki kedatangan ramadhan? Tawaran 50% dah ada depan mata tapi masih menunggu tawaran 100%. Ini lebih berbaloi bukan?

Saat2 akhir ini, cuma menghitung hari, bilakah masanya akan tiba? Mengarap & sangat berharap offer 100% menjadi kenyataan, hanya masa & takdir yang akan menentukan. Tak sabar nak tunggu offer 100% ini sebelum raya.

1 comment:

Anonymous said...

semoga dapat offer 100% menjadi kenyataan..nanti kalau dah dapat offer 100% jgn lupa kawan2 kat mana offer tu yer..hehehe