Friday, June 11, 2010

Kabar Gembira

Mungkin! Kebetulan! Ah itu tidak penting. Pada aku gerak hati. Gerak hati. Entah macam mana pagi tadi time breakfast bersama2 teman sepejabat terbuka cerita pasal kawan aku yang sorang nie. Seorang QS yang berpengalaman +/-10thn. Mengenalinya sejak setahun lepas. Dah lama aku tak contact dia sejak tak balik shah alam.


2 jam kemudian..........................Ring Ring
"Iba, aku dapat kerja kt WCT Construction kat Iskandar Malaysia......bla bla..."
Aku teus mencela" bagus bagus sangat, berkat kesabaran ko selama ni. Tahniah & selamat datang ke johor"

"Minggu dpn aku balik, kita boleh cerita panjang sebelum ko datang sini. Bila report duty"
"1 July, aku dah hantar tender resign semalam"


Dalam 6 bln akan datang nie, banyak faktor yang perlu diambil kira. Bukan semudah A, B atau C. Tuhan maha mendengar rintihan hamba nya. Mungkin ini jugak kabar gembira untuk aku fikir lebih panjang.


Ingat tu Suhaibah! jangan terburu2! Baik lah.....


Lebih kurang 2 minggu lagi kawan aku akan bersama2 menjadi perantau di Johor. Tak sabar nak tunggu kehadirannya.

1 comment:

Anonymous said...

jangan terburu2 ibah,jangan terburu2 ibah..adakah ini satu petanda?