Wednesday, February 2, 2011

iOi

Aku cuti! Company declare cuti awal sehari dari CNY. Tak ada program yang urgent pun kali nie, cuma sedikit urusan sahaja pagi tadi di bangunan UMNO shah alam. Secara tak langsung, aku pengaruh orang2 Putrajaya suruh cuti.

Orang P'jaya je lah yang rajin layan kerenah aku. Lagipun mahluk hitam ini tidak suka jumpa sekejap je. Kalau boleh dia nak sehari suntuk. Sebab tue aku spent masa utk orang2 P'jaya bila cuti agak panjang, tu pun dah kena perli "ko ni ada je tempat nak g" "brp jam peruntukan masa?" "jgn lupa masukkan dalam schedule ko"

Kalau balik cuti weekend, sempat jumpa kawan2 yang tak kisah jumpe sekejap sekejap..Hahaha

Aktiviti 1: Makan time Kategori Sederhana Kaya. Kat Seoul Garden! 

Maklum ler aku dah lapar+benganng ngn MBSA yang saman Cik V aku. Hahaha padan muka aku jugak. Sapa suruh parking macam jalan itu kita yang punya. $60! wajar kah aku bayar? Boleh makan SG 2x lagi. Rugi2.




Agak tak ramai orang la tempat nie. Aman sikit dunia. Kalau hari2 camni kan bagus, dapat jalan2 enjoy suka suki. 2 makanan yang aku ingat: beef coffee & coconut milk (hahaha sengal x?)  2jam jugak melantak makan.




Aktiviti 2: Makan time Kategori Sederhana Miskin. Kat Old Town White Coffee!

Maklum ler kurang 2 jam mahluk hitam dah lapar balik. Lepak lagi tapi makan simple2 je. Yang best nya roti chique. Lepak bertiga tapi borak berdua je, Agaknya penat kot Director Puteriferry Holding nie, sempat tidoQ lagi tue. Hampeh betul.


1 comment:

Anonymous said...

muahahahahahahaha.. cocunut milk.. susu kelapa.. teringat wajah itu. do miss u guys sokmo.