Sunday, July 11, 2010

Johor

Fakta Johor yang berkaitan dengan aku:
  1. Rezeki aku tercatat di sini, mmhe di hati. Ini yang paling utama.
  2. Time nak interview Ranhil & mmhe, nak cari hotel mutiara sikit punya susah. At last panggil taxi ikut dari belakang-settle bayar $7.00
  3. Pusing2 entah berapa kali asyik jumpe teluk danga- Danga bay la baru faham.
  4. Bab makan2, sangat jatuh cinta dengan tauhu bakar, laksa johor & ayam penyet. Tapi sup jamu bukan kegemaran aku. Asam pedas pun sedap jugak. Ubi rebus En Miskam & Chamek.
  5. Kalau minum pulak, aku suka air katira, kt tmpt lain xda.
  6. Bila banyak duit sikit bole lepak Senibong. Emmm seafood restaurant- harga berbaloi2 dengan sedapnya.
  7. Geng2 opis aku yang sangat best membuatkan aku tak bole lupa diorang bila dah xda kat sini
  8. Jadi atlite. Tak pernah2 ak minat sukan. Mula2 main tenis-bila geng dah kawen bertukar arah main badminton. Tak tahan tu jadi champion mmhe. Sekarang futsal mesti tak mis once a week.
  9. Dapat jejak kasih kawan lama-dulu jumpa kat utara naaa sekarang selatan pulak
  10. Tragedi terbaru, tarikh 4.7 yang aku accident.
Semua yang diatas akan sentiasa terpahat dihati. Bak kata wartawan aduan rakyat "hujan batu di negeri orang, hujan emas di negeri sendiri"- Wakakah aku masih setia dengan:

No comments: