Saturday, January 15, 2011

3 dlm 1

13hb
arini aku sangat bersemangat utk terus berkerja. rasanya cinta ku pada kerjaya baru aku terus ketahap maksima, impak maksima & terkasima. Macam bullish market. Arini jugak bermulalah langkah pertama ku di awal tahun masihi.

14hb
arini aku sedikit demotivate-1st time dalam kerjaya ku merasa begini. Dah jadi bearish dengan sekelip mata. Oh dugaan....disaat ini kesabaran yang tinggi amat amat diperlukan.

15hb
arini aku berkerja 14jam! Lebih dari Bangla jual roti, indon bending rebar & pakistan jual karpet. Ini lah cabaran pertama aku dalam dunia baru ku. Mungkin sementara @ selamanya?

SMS/call minta maaf tidak berbalas. Mungkin esok masa yang sesuai untuk mereply. Tapi rangkaian dalm jaringan tidak boleh ku tinggal kan walau sesibuk mana.

No comments: