Thursday, January 20, 2011

Dyfenamic 500mg

Dah lama dah tak makan dyfenamic 500mg, selalunya memadai makan hanya 1, tapi kali nie xjalan, lantak ler aku makan sebiji lagi. Plannya hari nie nak berehat je lepas balik dari Pasar Tiram, tapi entah mata nie tak boleh nak tido.

Masih january...... perjalanan menuju 2011 masih jauh. Teringat akan seseorang yang banyak berjasa dalam hidup ini. Melayan mata yang tak lena-lena, terkenang saat-saat susah payah aku dahaulu..Dia hadir tanpa ku sedar...Dia hadir tanpa ku hiraukan....Dia hadir saat aku perlukan bantuan...Dia hadir dalam aku kebuntuan.......

Saat aku menulis ini, kepala ku sakit bagai nak giler. Hanya tuhan yang tahu. Minyak kapak dah berkilat di kepala. Inikah hukuman tuhan. Sekarang nie, apa yang kita buat semua di bayar cash kat dunia lagi.

'Mungkin' juga, tanpa ku sedari aku berlaku zalim terhadapnya. Tidak tahu menghargai & menilai kaca & permata. Entah macam mana jari ini mendail Dia.. sayup-sayup kedengaran suaranya.

Dia masih seperti dulu. Tanpa sedikit pun berubah. Ya Allah...bertapa sabarnya dia. Teringat kata2 seorang kenalan- 'kita nampak mature dalam byk perkara, tapi 1 perkara kita kurang arif'- rasanya aku tergolong dalam kategori ini.

Ohhh aku bermimpi rupanya. Kesan Dyfenamic 500mg sangat berkesan rupanya. Nasib baik tak telan 3 biji