Sunday, January 30, 2011

Edit Photo Contest by Hajar

Contest ini di anjurkan oleh Hajar. Jom terjah [click sini ye]


Hobi baru aku tahun 2011 join blog contest. Rasanya seronok jugak. Walaupun baru sekali menang, membuatkan aku semakin berkobar-kobar. 

Ok, jom tengok hasil yang telah di edit ini. Nie adalah model sambilan bernama Natrah Sri Ayu. Si cantik ini mula bergiat aktiv dalam dunia modeling sementara menunggu keputusan SPM 2011.

Shooting telah dibuat di Naza Hotel, JB. Kebetulan juga hobi baru aku berjinak-jinak dengan dunia kamera.

Maka ini ler hasilnya:
Menggunakan canon 500d, Lens 50mm, F1.4, ISO 100. Inilah lens kesukaan aku. Sebab aku suka buat bokeh.
Dari segi editing, aku masih 'Zero' tapi aku cuba untuk jadi 'Pro'. wakaka




Jom Tag kawan kita:  Sharing is PowerCik Bebet & Mama Zharfan

No comments: