Sunday, April 18, 2010

Mungkinkah kebetulan dari peristiwa?

Uhhhh apasal malam nie tak boleh tidur? Pusing kiri pusing kanan pusing kiri masih terkebil2. Tengok jam dah dekat 3pg. Esok dah lah kerja.



Former Boss email: " You are invited to attending for National Achievers Congress 2010 23rd-25hb Apr 2010 at Sunway Convention Centre. Pls confirm & revert to me by 16hb Apr"

"Pa, berbaloi x lau aku amik cuti 2hari semata2 utk g sunway?" -Worth beb, nanti boleh masuk dalam resume

Aku rasa baik ko g bah, bukan senang nak dapat!-Bebet




Esoknya pukul 1 pagi masih segar untuk berFB. Mungkin tadi balik kerja terus tido. Azi HR masih tak tido.-"Bah, kalau ko tak tau nak isi SEP tue call aje aku, nanti aku tunjuk"
-Takpe lah, nanti ko terganggu? "Sengal ko bah" - Aku dah tanya rida la, hahaha.





Pagi jumaat: "Mus aku rasa macam nak berhenti la....." - Ko nie napa lak, semalam baru nasihatkan Mbak! "Entahlah mus tetiba2 je......"

Kat office dapat call: "Suhaibah, saya asyikin dari A.B., your application has been approved?" -Tapi puan, saya belum nak amik lagi. "Tak apa, u sign dulu OL sebab i takut ada fluctuate je nanti" - Ok, macam tu jumaat depan je la puan "Ok, anything just call my no"




Ni belum lagi di ++ dengan gurau2 biasa dalam office mungkin kalau di teliti ada persamaan kot. Cukuplah ini sebagai beberapa contoh. Dalam seminggu lepas sahaja sebelum mendapat berita ini, mungkin benar KONSEP GERAK HATI di kaitkan sekali lagi dalam kehidupan kita. Ceritera itu datang dulu sebelum disahkan kabar beritanya tengahhari semalam. Terlalu awal untuk buat kesimpulan, ada masa 1 hari lagi yang tinggal untuk kesahihannya. Tunggu & lihat je dulu mainan politik dunia.......................








Bersambung lagi

No comments: