Tuesday, October 26, 2010

Angau

Semakin hari semakin angau aku dibuatnya. Bila berangan tentu sekali semua kerja akan terbengkalai. Maka bermulalah episod senyum sorang2, pandang ceiling sambil kira cicak2 yang berasmara serta siang yang tak kunjung senja nya.

Dalam angau macam nie, duduk pulak sebelah memilik idaman. Dia pulak sporting morting buat demo jadi free duta product malaysia. Gayanya ikhlas berbicara, tak kekok berkongsi pengalaman yang baru seminggu dua yang ada. Ah membuatkan aku lebih jatuh cinta padanya.

Bukan satu dugaan datang. Selih berganti macam kacang lupakan kulit. Bertukar idea membuatkan hati aku semakin gunda gulana. Hati semakin berkobar2 untuk memilikinya. Dia yang sporting ditambah pula dengan kamu yang open untuk berkongsi cerita.Tidak sabar untuk menunggu saatnya, pasti ia akan tiba. Kau milik ku.

Sekali lagi kesabaran amat amat diperlukan disini. Buat pertimbangan yang wajar sebelum langkah seterusnya, takut menyesal takut tergadai takut juga kempunan. Hanya ada 1 bulan dari sekarang untuk aku memikirkannya.

Kehendak oh kehendak
Bazir oh bazir
Tepuk dada tanya nafsu
Tepuk dahi tanya hati
Ukur baju dibadan sendiri
Baju orang sekadar hiasan

2 comments:

Cik Happy binti Hebat (Cik M) said...

muahahaha.cayalah cik!!

Pena QS said...

kena downgrade la, lau x susah nk dapek nie