Friday, December 3, 2010

Farewell


Farewell party was made one day earlier before my service ending. Something that is not expected by me. My tenure with this company has been a memorable experience, the knowledge and skills acquired are priceless. My deepest appreciation to all of you who had given me cooperation, support & guidance.


My tears fell when boss read the prayer. This prayer touched my heart:
“Ya Allah, sempena majlis perpisahan Siti Suhaibah yang diraikan pada saat ini kami menadah tangan memohon kehadrat-Mu Ya Allah agar dirinya diberkati, dikurniakan rahmat dan nikmat yang berpanjangan. Sihat walafiat yang berkekalan”
“Kami berdoa ke hadrat-Mu Ya Allah agar dirinya dikurniakan kekuatan fizikal dan mental untuk meneruskan kerja dalam suasana berbeza serta dapat menjalankan tugas-tugas dengan jayanya”
“Jadikanlah kami yang berada disini agar dapat meneruskan tugas-tugas dengan cemerlang dan berkualiti demi memajukan syarikat ini serta dipelihara dalam pemuliharaan dan keredhaan-Mu.”
“Ya Allah, jadikanlah perhimpunan kami ini sebagai satu perhimpunan yang dirahmati dan perpisahan kami pula selepas ini sebagai satu perpisahan yang diberkati dan dilindungi. Dan janganlah Engkau jadikan pada diri kami ini dan mereka yang bersama kami, kebinasaan dan menyingkirkan kami dari memperolehi rahmat.” Amin-

The relationship between us is so strong and makes us love each other. There is the unique environment culture in MMHE. MMHE the best company I found. Thank you for giving me the opportunity to serve and be part of your team and wish all the best to all of you


Gift to & from them.





In memory (Feb 2009-Dec 2010)

No comments: