Monday, December 6, 2010

kehidupan


Officially, hari ini hari terakhir aku di MMHE. Tapi aku cuma bekerja sehingga Jumaat 3rd dec 2010. Kadang2 aku merasakan aku seorang yang mengarut! Banyak benda2 mengarut yang aku buat dalam hidup ini. Ada masa benda mengarut ini membuatkan kita tenang, bahagia & tak kurang juga sebaliknya. Kadang2 orang disekiling kita juga turut mendapat tempiasnya.


Rupa2nya, kehidupan aku banyak berkisar dengan laut. Laut oh laut. Sejak kecil, aku telah didedahkan dengan laut, maklumlah abah kerja di KCT(sekarang Northport), aku pulak praktikal dip di LPK(memang terdedah dengan laut). Project2 aku dulu pun dekat Northport, westport & Southpoint.

Uniform Geomass & Mmhe seakan2 sama


Adik lagi ler kena bond dgn MISC(memang tak lari lah dari laut lagi). Tak lama kemudian, aku pulak join MMHE. Sekarang aku dah quit dari laut. Mungkinkah adik akan mengikut jejak aku?
Yg pasti aku sangat seronok dengan kehidupan ini

No comments: