Monday, December 7, 2009

Lain dari Lain

Memory setahun yang lepas, masih segar dalam ingatan. Kalau kebiasaan, setiap semester QS students akan buat Site Visit tapi kali nie Geng Drainage buat kelainan sedikit ke Parlimen Malaysia [click disini]. Emm niat asal saja nak tengok orang bersidang atau lebih tepat lagi cara bergaguh dengan penuh Professional. (hehehehe..mana tau lepas nie dh penat nk buat taking off, boleh la lobby untuk jadi MP).

Emm sapa ye agak2nya di anatara Geng Drainage yang mendahului? Kalau tengok gaya Heikal dah ada style dah( mana taknye dia versatile menggayakan baju batiknya). Mungkin MP Shah Alam atau MP Pasir Mas atau MP Puchong?Rata2 Geng Draiange x fanatic sgt ngn politik, kalau adapun sikit2 saja untuk mengikuti perkembangan tanah air. Ada yang BIRU, ada yang HIJAU, ada yang DACING, ada yang BULAN, janji jangan ada yang ROKET.Mungkin ada yang fobia nak g parlimen lagi sebab takut hilang buat kali kedua. [click disini].

Apapun ini lah pengalaman yang sangat berharga. Tak sama dengan lawatan site mahupun pengalaman kerja sebagai QS. Percaya lah kalau keje 10thn pun lum tentu dapat g parlimen lagi. Lain dari Lain bukan?

*Idea asal: Cik Ferry
*Direalisasikan: SMG
*Sokongan: Geng Drainage
*Penerima Idea: Pn K & Pn NAS

2 comments:

Anonymous said...

takottt... takottt... ko link kat blog berhantu... saya takottt.. hahahahhaha

Pena QS said...

hahaha, hantu xpandai search sampi jumpe blog kita maaa...jangan takut sehhhh