Wednesday, December 2, 2009

Moga Selamat

Malam itu terasa sunyi, hanya kedengaran deruan air di swimming pool serta detikan jarum jam. Dekat rumah sambil layan FB & sedikit kerja pejabat. Housemate pulak layan perasaan dalam bilik. Tit Tit.... 1 new message received. Terus aku capai LG KP500i.

"Salam. Saya & en nazir inyaallah akan berpindah ke Uitm sarawak pertengahan december ni utk 2 tahun. DOakan kebaikan kami ye. Selamat berkorban demi agama"

"Wsalam...susahla nak belanje lg :-). ni mesti naik pangkat. Apapun saya doakan yang terbaik untuk Pn sekeluarga.selamat menjalani kehidupan baru disana.Sampaikan salam saya pada en nazir.Keep in touch ye"

"Bukan naik pangkat tp cuma lecturer senior je. kami pun pergi dengan syarat tak mau jadi KP. Tukar angin.TQ atas doa. Kalau nak belanje lagi cakap je. Kita boleh naik belon balik."

"haha ok je. Nanti i pun leh g sana.Prof Kamil cakap lau kita merantau murah rezki."

"Insyaallah murah rezeki.Nanti boleh pulak saya belanje :-).Okla nak tido dah ngantuk"

"Ok.good nite"

"Night too.Tel saya kalau dtg S'wak"

Bila dapat message macam nie terasa di ingati,walaupun kehidupan mereka tersangat sibuk dengan hal-hal kerja serta keluarga. Rasa terharu jugak la, bila orang ingat kat kita nie kan. Apapan semoga Pn sekeluarga selamat & bahagia di bumi Kenyalang..............

No comments: