Tuesday, December 15, 2009

Padahnya orang yang tak tahu MENJAHIT

Bukan main susah nak cari tailor yang boleh otter jacket office. Cuma yang aku tau ada 1 kedai je kat masai nie, tapi malang sekali tuan kedai reject jacket yang aku hantar buat kali ke-2. Kali pertama dulu, dekat2 nak raya, dia xleh terima order lagi sebab dah terlalu banyak, tapi kali nie pun sama jugak, kalau nak, kena tunggu lps raya cina. Huhuhu dh ler uniform aku 1 tu dh buruk giler. Pujuk punya pujuk tauke kedai cuma accept seluar ak saja.

Dengan hampa, aku terpaksa cari kedai lain, 2 3 kedai pergi semuanya x amik otter jacket. nasib baik 1 kedai nie terima Roy Chain Toiler, tapi dia pun x janji bila bole siap, dia cakap susah ler apa ler, baju bertulang la. Baju pun ada tulang ke? Sebab dah xda sangat aku cakap la tak kisah, janji boleh dipakai, ak buat muka kecian cakap baju ada 1 je dah la musim hujan. Apek nie pun setuju nak siapkan baju ak dalam masa seminggu ngn kos RM15. Tu je kisah orang yang x tahu menjahit, mengharap orang tolong repairkan jacket. Kalau aku ikut cakap mak dulu suruh belaja jahit, mungkin tak la terjadi perkara tadi. hhuhuu sedih kan? orang yang xtahu jahit

No comments: