Sunday, November 8, 2009

Joging di hujung minggu

Pagi2 lagi aku dah keluar g joging. Kali nie idea Ally,kol 7.00pg dh gerak macam nak gi keje je rasa nya. Mula2 agak malas la jugak tp Ally ni sangat bersemangt, maklumla dia dh jadi "Budak Gunung"

Ally sangat aktif dengan aktiviti macam nie sejak dia kerja ngan UEM. Dia cakap sebelum daki gunung mesti punya stamina yang cukup, kalau tidak alamatnya kena tinggal kat belakang.


Ak memang dah lama tak joging, kesedaran datang balik bila Doktor cakap ak dah over weight, nampak sangat dah gemuS..hihihi. Masa joging tadi aku ketinggalan jauh di belakang ally, mana tak nye ally memang cukup stamia, lps ni aku nekad nk lawan dia, bole la aku join geng gunung dia(angan2 je tue).


Lepas joging, kitorang pun berposing, tempat nie memang cantikla, rugi kalau tak amik gambar banyak. Emmmm tenguk tue, macam2 aksi kitong buat. Dah penat bergambar, kitong g breakfast dekat Bomba Gerai Kacang Pool Hj.. memang sedap sehingga menjilat jari(harap maklum menu yang kitong amik nie still menu sihat, so tak la terjejes joging tadi)

1 comment:

Anonymous said...

iba ko puji aku tnggi sgt la.x tercapai akal ku.hehehe.aku kekadang pancit gak bab2 panjat ni, joggng ni pon brape round la sgt.blm cukup asler :P