Tuesday, January 26, 2010

Sijil Premium

Adakah Premium BSN ini menguntungkan? Ada sapa2 tahu lebih lanjut. Ada sapa2 pernah buat? Ada sapa2 pernah dapat Merc Benz? BMW? Persona? Apa lagi hadiah cabutan BSN? Macam mana pulak probability untuk menang? Untuk dapat? Apakah kelebihan sijil ini? Apakah yang paling 'Nyata' ? Ada sapa2 boleh bantu? Bagi pendapatan? Silap bagi pendapat? Dari hukum hakam agama adakah ia sah?

Mari kita cuba! Tengok hasilnya dalam masa setahun ini. Secara logiknya tidak menguntungkan. Kenapa? Sebabnya mudah saja:
  1. Duit tak banyak, dapat sikit je no yang dibeli, jadi kemungkinan besar tidak dapat ler tuah nye, mungkin dapat jebat nya sahaja.
  2. Dalam masa setahun, kalau simpanan kurang dari 2k tak dapat apa2, baik simpan kt bank cap ayam pun bole dapat dividen.Hihihi. Setakat $50 tak payah la nak harap, untuk buat experiment bolehlah la kan beb, untuk suka2 je.
Tapi terpulang pada individu samada percaya @ tidak? Nak buat @ tak?

Dan akhirnya aku jugak terpengaruh...tapi untuk suka2 je & experiment



*Pegawai BSN yang cun, sangat komited dengan tugasnya di hujung minggu




* Mari kita tengokkkkkkkk.....sapa yang kena?

4 comments:

Anonymous said...

Sebenarnya kalau nak mengharap menang BMW,Mercedez ke atau ape2 pun memang susah.(Ni dengar citer kawan2 la)Tapi mana tau rezeki cabutan tu dapat,ape nak cakap?Walaupun dengan RM50.Setakat ni,kawan2 yang masuk mende ni tak penah menang pun(mungkin rezeki belum ada),tapi kebanyakan yang masuk mende ni,diorang wat hantaran kawin je,takyah nak menanggung risiko bawak duit tunai wat hantaran.
TSD

Cik Happy binti Hebat (Cik M) said...

Boss.. Sila blanko (cmni ke eja?) No IC kat sijil tu bole nampak lorr..
Pastu, macamana berpeluang bergambar dalam bank? Selambe lu! ahahaha.. Semoga bertuah! Ada orang cakap selalu aktif jual beli sijil baru boleh menang! tapi.. entah la. setakat gua belum menang, hilang sijil ade laa. Kesnya,lupa ada beli sijil sbb tak menang-menang!

Anonymous said...

Tu yang musykil,camne dia leh amik gambar orang tengah keje? Ada pakai peralatan James Bond ape? Atau ni kemungkinan satu petanda yang dia akan menang (jangan lupa aku punya bahagian aaa,,) hehehe..

TSD

Pena QS said...

Cik Maliza: biaQ benar bole blanko?

En Bobcat: suka2 je, sebabtu bole ambil gmbr staff bank tue.